Do podjęcia decyzji o wyborze rozwiązania językowego potrzebne są dokładne i porównawcze informacje. Oto zestaw niezbędnych danych. Na Twoje życzenie możemy je rozszerzyć w trakcie spotkania online o dodatkowe informacje, które są niezbędne dla Twojej firmy.
Klient: Generali, międzynarodowa firma ubezpieczeniowa
Opis usługi: Prowadzenie systemu rozwoju kompetencji językowych dla pracowników z języka angielskiego
Rok realizacji – realizacja kursów językowych od 2012, przejęcie całości obsługi językowej Generali w 2020
Opis wyzwania
Klient korzystał do 2020 z wielu dostawców kursów języka angielskiego, którzy stosowali zróżnicowaną metodykę nauczania i system organizacji. Otoczenie biznesowe firmy wymagało stosowania równocześnie wielu modeli nauki – od skupionego na komunikacji po angielsku po umożliwiającego poruszanie się w twardym angielskojęzycznym środowisku biznesowym. Dodatkowe wyzwanie to rozproszona struktura Klienta, który ma pracowników desygnowanych do nauki języka angielskiego w 27 lokalizacjach w Polsce
Opis rozwiązania
International Language Institute przygotował i prowadzi dla Klienta dedykowane kursy językowe, które realizują założony cel: najwyższą jakość nauczania. Odbywa się to poprzez dedykowane programy i rodzaj nauki dostosowywany do potrzeb grup:
Wszystkie programy i kursy są objęte nadzorem metodycznym przez dedykowanego opiekuna metodycznego. Na wszystkie bieżące potrzeby Klienta odpowiada dedykowany Opiekun Projektu.
Korzyści dla Klienta
Klient: CPL JOBS. Firma CPL Jobs jest globalną agencja rekrutacyjną i outsourcingową, działającą w 9 państwach. W Polsce CPL Jobs ma cztery oddziały w: Warszawie, Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. Prowadzi procesy rekrutacyjne na terenie całego kraju.
Opis usługi: Dedykowany system umożliwiający natychmiastowy feedback w procesie rekrutacji pracownika, w której głównym kryterium jest poziom pozaeuropejskiego języka obcego.
Rok realizacji – od 2020, w realizacji
Opis wyzwania
Firma CPL Jobs rekrutuje pracowników na stanowiska o różnym poziomie doświadczenia. W związku z prowadzonymi projektami rekrutacyjnymi firma zgłosiła zapotrzebowanie na weryfikację znajomości pozaeuropejskich języków u kandydatów biorących udział w procesach rekrutacyjnych. Chodzi o następujące języki obce:
Specyfika branży rekrutacyjnej wymagała szybkiego i precyzyjnego opisu znajomości posługiwania się wyżej wymienionymi językami przez rekrutowanych kandydatów. Wymogiem projektu było ocenienie zarówno znajomości biernej, jak i czynnej języka.
Opis rozwiązania
International Language Institute przygotował system dedykowanej oceny poziomu znajomości języka obcego. Składa się z
Korzyści dla Klienta
Klient: Capegemini , wiodą firma z zakresu oferowania zintegrowanych usług z konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu
Opis usługi: Dedykowany system umożliwiający natychmiastowe rozpoczęcie pracy przez nowych pracowników Capegemini w środowisku obcojęzycznym.
Rok realizacji – od 2019, w realizacji
Opis wyzwania
Nowi pracownicy Klienta rozpoczynają pracą w międzynarodowym środowisku klienckim, w którym dominuje język niemiecki. Wymaga to komunikatywności oraz precyzji językowej, którą musza osiągnąć na przestrzeni 1 miesiąca. W związku z tym wymagana jest błyskawiczna reakcja International Language Institute na zgłoszenia nowych pracowników przez Klienta i bardzo krótki czas na osiągnięciu celu językowego. Dodatkowe wyzwania to obsługa Klienta w kilku dużych miastach równocześnie.
Opis rozwiązania
International Language Institute przygotował system dedykowanych, intensywnych kursów z języka niemieckiego, które każdorazowo są dostosowane do celu biznesowego Klienta i poziomu nowych pracowników. W celu przyspieszenia nauki kursanci korzystają z interaktywnej platformy online do pracy własnej, która jest zintegrowana z wprowadzanym materiałem językowym. Dodatkowo w celu zwiększenie skuteczności nauki języka International Language Institute wdrożył dla Klienta specjalną wersję warsztatów z technik przyspieszonej nauki języka obcego.
Korzyści dla Klienta
Przykłady rozwiązań językowych dla Klientów ILI pozwalają poczuć Ci skalę możliwości dla Twojej firmy. Ale jeśli wolisz samodzielnie obejrzeć, uczestniczyć, poczuć i wypróbować – nie ma nic łatwiejszego. Możesz samodzielnie wypróbować (lub delegować do tego swoich pracowników) każdy produkt i usługę ILI – począwszy od audytu językowego, poprzez rozwiązania technologiczne po powiązane z nimi zajęcia prowadzone przez lektorów. Wystarczy wypełnić formularz – wyślemy ci wszystkie dane dostępowe mailem lub uzgodnimy termin zajęć.
Chcę wypróbować nowoczesne rozwiązanie językowe
Klienci ILI wystawiają nam referencje i polecenia. To najwyższa forma potwierdzenia jakości naszej współpracy. W ciągu kilkunastu lat funkcjonowania na rynku językowym dla firm (wcześniej operowaliśmy pod marką Empik School Business) zdobyliśmy kilkaset referencji. Około 1/3 naszych kontraktów to polecenia od naszych dotychczasowych klientów.
Efektywność | Atrakcyjność dla użytkownika | Dodatkowa korzyść biznesowa | |
Kursy "in company" | Wysoka dzięki aktywnemu użyciu języka | Wysoka pod warunkiem właściwego dobrania tematyki | Integracja i kolaboracja pracowników |
Kursy online | Wysoka dzięki aktywnemu użyciu języka | Wysoka dzięki elastyczności i rozwiązaniom mobilnym | Wysoka efektywność finansowa i organizacyjna w dużych firmach |
Elastyczne konwersacje online | Wysoka w połączeniu z platformą ILI Multimedia | Bardzo wysoka z uwagi na elastyczność i dopasowanie | Innowacyjny benefit |
Blended Learning | Bardzo wysoka zwłaszcza w modelu flipped classroom |
Bardzo wyskoka m.in. dzięki komponentowi nowych technologii |
Opłata obejmuje tylko zajęcia z lektorem |
E-learning językowy | Średnia, uzależniona mocno od motywacji użytkownika | Wysoka z uwagi na dostęp 7/24 oraz rozwiązania mobilne | Umożliwia tani i masowy kontakt z językiem |
Boot Camps | Bardzo wysoka | Wysoka dzięki praktycznemu podejściu | Błyskawiczny przyrost umiejętności językowych |
Warsztaty językowe | Bardzo wysoka | Wysoka z uwagi na efektywne powiązanie ze środowiskiem pracy |
Rozwiązanie efektywne finansowo dzięki "wycelowaniu w punkt"
|
Masz już dostawcę usług językowych, ale szukasz alternatywy? Wybierz jedną rzecz – kluczową dla Twojej firmy – którą można zrobić lepiej, a my przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie i je wycenimy. Na tej podstawie ocenisz, czy widzisz obszar do współpracy i wzrostu swojego biznesu.
Zamów rozmowę
z naszym ekspertem
Nazywam się Jarosław Schulz. Jestem managerem ds. klientów korporacyjnych w ILI. Z przyjemnością przygotuję rozwiązanie, które "odpowie w punkt" na Twoje potrzeby. Przekonaj się, co możesz zyskać!
International Language Institute Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 123 A, 02-017 Warszawa jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 673835, kapitał zakładowy w wysokości 2 900.000 zł, NIP: 7010687344, REGON: 367187830