Jesteś w trakcie decyzji?

Do podjęcia decyzji o wyborze rozwiązania językowego potrzebne są dokładne i porównawcze informacje. Oto zestaw niezbędnych danych. Na Twoje życzenie możemy je rozszerzyć w trakcie spotkania online o dodatkowe informacje, które są niezbędne dla Twojej firmy.

Sprawdź Case Study

Case study dla branży finansowej

Najwyższa jakość nauczania

Klient: Generali, międzynarodowa firma ubezpieczeniowa

Opis usługi: Prowadzenie systemu rozwoju kompetencji językowych dla pracowników z języka angielskiego

Rok realizacji – realizacja kursów językowych od 2012, przejęcie całości obsługi językowej Generali w 2020

Opis wyzwania

Klient korzystał do 2020 z wielu dostawców kursów języka angielskiego, którzy stosowali zróżnicowaną metodykę nauczania i system organizacji. Otoczenie biznesowe firmy wymagało stosowania równocześnie wielu modeli nauki – od skupionego na komunikacji po angielsku po umożliwiającego poruszanie się w twardym angielskojęzycznym środowisku biznesowym. Dodatkowe wyzwanie to rozproszona struktura Klienta, który ma pracowników desygnowanych do nauki języka angielskiego w 27 lokalizacjach w Polsce

Opis rozwiązania

International Language Institute przygotował i prowadzi dla Klienta dedykowane kursy językowe, które realizują założony cel: najwyższą jakość nauczania. Odbywa się to poprzez dedykowane programy i rodzaj nauki dostosowywany do potrzeb grup:

  • angielski ogólny komunikacyjny
  • konwersacje angielskie,
  • angielski biznesowy
  • angielski specjalistyczny (m.in. dla HR)

Wszystkie programy i kursy są objęte nadzorem metodycznym przez dedykowanego opiekuna metodycznego. Na wszystkie bieżące potrzeby Klienta odpowiada dedykowany Opiekun Projektu.

Korzyści dla Klienta

  1. Jednolity i wysoki poziom nauczania nastawiony na cele biznesowe
  2. Szybka reakcja na wszystkie potrzeby Klienta dzięki dedykowanemu zespołowi projektowemu
  3. Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna przez International Language Institute, która odciąża Klienta.
  4. Dodatkowy element: bonusy dla rodzin i pracowników na korzystanie z dodatkowych rozwiązań do nauki języka (m.in. platforma e-learningowa, otwarte grupy językowe Speak Up)

 

 

Case study dla branży rekrutacyjnej

Dedykowany system oceny językowej on demand

Klient: CPL JOBS. Firma CPL Jobs jest globalną agencja rekrutacyjną i outsourcingową, działającą w 9 państwach. W Polsce CPL Jobs ma cztery oddziały w: Warszawie, Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. Prowadzi procesy rekrutacyjne na terenie całego kraju.

Opis usługi: Dedykowany system umożliwiający natychmiastowy feedback w procesie rekrutacji pracownika, w której głównym kryterium jest poziom pozaeuropejskiego języka obcego.

Rok realizacji – od 2020, w realizacji

Opis wyzwania

Firma CPL Jobs rekrutuje pracowników na stanowiska o różnym poziomie doświadczenia. W związku z prowadzonymi projektami rekrutacyjnymi firma zgłosiła zapotrzebowanie na weryfikację znajomości pozaeuropejskich języków u kandydatów biorących udział w procesach rekrutacyjnych. Chodzi o następujące języki obce:

  • Chiński
  • Japoński
  • Koreański
  • Wietnamski
  • Arabski

Specyfika branży rekrutacyjnej wymagała szybkiego i precyzyjnego opisu znajomości posługiwania się wyżej wymienionymi językami przez rekrutowanych kandydatów. Wymogiem projektu było ocenienie zarówno znajomości biernej, jak  i czynnej języka.

Opis rozwiązania

International Language Institute przygotował system dedykowanej oceny poziomu znajomości języka obcego. Składa się z

  • Dedykowanego zespołu lektorów gotowych do oceny kandydatów w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia
  • Karta Oceny Poziomu, która zawiera szczegółowe informacje opisujące stopień zaawansowania w posługiwaniu się językiem w formie oceny mówienia, fonetyki i leksyki.
  • Dedykowanego opiekuna projektu, który odpowiada za szybką operacjonalizację zgłoszeń ze strony Klienta

Korzyści dla Klienta

  1. Możliwość natychmiastowego przedstawienia klientowi odpowiednich kandydatów
  2. Pełna obsługa projektu przez ILI – po zgłoszeniu pracownika, International Language Institute zajmuje się pełną obsługą merytoryczną i organizacyjną.

Case study dla branży IT

Dedykowane system językowy on demand

Klient: Capegemini , wiodą firma z zakresu oferowania zintegrowanych usług z konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu

Opis usługi: Dedykowany system umożliwiający natychmiastowe rozpoczęcie pracy przez nowych pracowników Capegemini w środowisku obcojęzycznym.

Rok realizacji – od 2019, w realizacji

Opis wyzwania

Nowi pracownicy Klienta rozpoczynają pracą w międzynarodowym środowisku klienckim, w którym dominuje język niemiecki. Wymaga to komunikatywności oraz precyzji językowej, którą musza osiągnąć na przestrzeni 1 miesiąca. W związku z tym wymagana jest błyskawiczna reakcja International Language Institute na zgłoszenia nowych pracowników przez Klienta i bardzo krótki czas na osiągnięciu celu językowego. Dodatkowe wyzwania to obsługa Klienta w kilku dużych miastach równocześnie.

Opis rozwiązania

International Language Institute przygotował system dedykowanych, intensywnych kursów z języka niemieckiego, które każdorazowo są dostosowane do celu biznesowego Klienta i poziomu nowych pracowników. W celu przyspieszenia nauki kursanci korzystają z interaktywnej platformy online do pracy własnej, która jest zintegrowana z wprowadzanym materiałem językowym. Dodatkowo w celu zwiększenie skuteczności nauki języka International Language Institute wdrożył dla Klienta specjalną wersję warsztatów z technik przyspieszonej nauki języka obcego.

Korzyści dla Klienta

  1. Możliwość natychmiastowej pracy nowych pracowników w środowisku niemieckojęzycznym
  2. Zwiększenie autonomii językowej pracowników poprzez nowoczesne narzędzia: platformę online i techniki przyspieszonej nauki
  3. Pełna obsługa projektu przez ILI – po zgłoszeniu pracownika International Language Institute zajmują się pełną obsługą merytoryczną, organizacyjną oraz monitoringiem postępów i celów

 

Wypróbuj samodzielnie!

Przykłady rozwiązań językowych dla Klientów ILI pozwalają poczuć Ci skalę możliwości dla Twojej firmy. Ale jeśli wolisz samodzielnie obejrzeć, uczestniczyć, poczuć i wypróbować – nie ma nic łatwiejszego. Możesz samodzielnie wypróbować (lub delegować do tego swoich pracowników) każdy produkt i usługę ILI – począwszy od audytu językowego, poprzez rozwiązania technologiczne po powiązane z nimi zajęcia prowadzone przez lektorów. Wystarczy wypełnić formularz – wyślemy ci wszystkie dane dostępowe mailem lub uzgodnimy termin zajęć.

Chcę wypróbować nowoczesne rozwiązanie językowe





* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa firmy) oraz przesyłanie informacji handlowych w celach marketingowych przez International Language Institute zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. 2014 poz. 1182).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Upewnij się!

Klienci ILI wystawiają nam referencje i polecenia. To najwyższa forma potwierdzenia jakości naszej współpracy. W ciągu kilkunastu lat funkcjonowania na rynku językowym dla firm (wcześniej operowaliśmy pod marką Empik School Business) zdobyliśmy kilkaset referencji. Około 1/3 naszych kontraktów to polecenia od naszych dotychczasowych klientów.


Porównaj rozwiązania!

  Efektywność Atrakcyjność dla użytkownika Dodatkowa korzyść biznesowa
Kursy "in company" Wysoka dzięki aktywnemu użyciu języka Wysoka pod warunkiem właściwego dobrania tematyki Integracja i kolaboracja pracowników
Kursy online Wysoka dzięki aktywnemu użyciu języka Wysoka dzięki elastyczności i rozwiązaniom mobilnym Wysoka efektywność finansowa i organizacyjna w dużych firmach
Elastyczne konwersacje online Wysoka w połączeniu z platformą ILI Multimedia    Bardzo wysoka z uwagi na elastyczność i dopasowanie Innowacyjny benefit
Blended Learning Bardzo wysoka zwłaszcza w modelu flipped classroom

Bardzo wyskoka m.in. dzięki komponentowi nowych technologii

Opłata obejmuje tylko zajęcia z lektorem
E-learning językowy Średnia, uzależniona mocno od motywacji użytkownika Wysoka z uwagi na dostęp 7/24 oraz rozwiązania mobilne Umożliwia tani i masowy kontakt z językiem
Boot Camps Bardzo wysoka Wysoka dzięki praktycznemu podejściu Błyskawiczny przyrost umiejętności językowych
Warsztaty językowe Bardzo wysoka Wysoka z uwagi na efektywne powiązanie ze środowiskiem pracy

Rozwiązanie efektywne finansowo dzięki "wycelowaniu w punkt"

 

Zawsze można coś zrobić lepiej!

Masz już dostawcę usług językowych, ale szukasz alternatywy? Wybierz jedną rzecz – kluczową dla Twojej firmy – którą można zrobić lepiej, a my przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie i je wycenimy. Na tej podstawie ocenisz, czy widzisz obszar do współpracy i wzrostu swojego biznesu.

Zamów rozmowę

z naszym ekspertem

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa firmy) oraz przesyłanie informacji handlowych w celach marketingowych przez International Language Institute zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. 2014 poz. 1182).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Nazywam się Jarosław Schulz. Jestem managerem ds. klientów korporacyjnych w ILI. Z przyjemnością przygotuję rozwiązanie, które "odpowie w punkt" na Twoje potrzeby. Przekonaj się, co możesz zyskać!

Kontakt

International Language Institute Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 123 A, 02-017 Warszawa jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 673835, kapitał zakładowy w wysokości 2 900.000 zł, NIP: 7010687344, REGON: 367187830

Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „x” w prawym górnym rogu tej informacji.

Więcej o cookies
//Widget CallPage