Soft Skills Workshops

Szkolenia miękkie dla pracowników połączone z językiem angielskim

Szkolenia miękkie dla pracowników, czyli Soft Skills Workshops to unikatowe połączenie dwóch elementów w jednym warsztacie. Warsztat zawiera zintegrowane ze sobą obszary:

  • skuteczną komunikację interpersonalną i efektywną pracę zespołową
  • z równoczesnym wzrostem kompetencji z języka angielskiego.

Oba obszary należą do kompetencji biznesowych XXI wieku, które są niezbędne w każdej firmie nastawionej na rozwój.

Warsztaty są prowadzone w postaci 4-godzinnych modułów, z których każdy obejmuje jeden temat:

  • Efektywna komunikacja interpersonalna i zespołowa
  • Zasady kreatywnej oraz efektywnej współpracy zespołowej
  • SMART – wyznaczanie i realizowanie celów
  • Jak wykorzystywać efekt synergii? – Role grupowe w pracy zespołowej

Zajęcia prowadzą lektorzy International Language Instute, którzy są również trenerami biznesowymi i coachami.

Angielskojęzyczne środowisko pracy

Zadanie warsztatu to wykształcenie u uczestników umiejętności realizowania zadań biznesowych, wymagających komunikacji i współpracy w języku angielskim. Poprzez praktyczne ćwiczenia pracownicy Twojej firmy będą wiedzieli:

  • jak budować wzajemne zrozumienie w zespole i poprzez to zwiększać zaangażowanie oraz efektywność zespołu
  • jakie są zasady, według których należy budować efektywny zespół
  • jak ważne jest to, aby prawidłowo wyznaczać i planować realizację swojego cel
  • jak wygenerować efekt efektu synergii w pracy zespołowej

Miękkie umiejętności, twarde efekty

Cele biznesowe, które osiągają uczestnicy warsztatu to:

  • zwiększenie umiejętności komunikacyjnych
  • zwiększenie umiejętności współpracy w zespole
  • wykształcenie umiejętności budowania i zarządzania efektywnymi zespołami
  • zwiększenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji i pracy zespołowej
  • zwiększenie samoświadomości związanej z rozwojem kompetencji komunikacji interpersonalnej i współpracy
  • rozwój osobisty i zawodowy

Cele językowe, które osiągają uczestnicy warsztatu to:

  • wykształcenie umiejętności realizowania zadań biznesowych, wymagających komunikacji i współpracy w języku angielskim
  • zwiększenie swobody językowej w różnych sytuacjach zawodowych i biznesowych
  • poszerzenie zakresu aktywnie używanego słownictwa
  • wykształcenie umiejętności spontanicznego posługiwania się językiem angielskim, by realizować swoje cele komunikacyjne i zespołowe

Szkolenia z miękkich kompetencji pracowników połączone z praktyczną nauką języka angielskiego to bardzo skuteczne rozwiązanie dla firm pracujących w angielskojęzycznym środowisku. Warsztatowy charakter zajęć daje pracownikom narzędzia i rozwiązania, które są nowoczesne i „ready to use”.

System łączący trening umiejętności biznesowych i języka został wypracowany przez International Language Institute dla nie tylko dla szkoleń miękkich, ale również dla szkoleń z twardych umiejętności biznesowych. Zobacz, jak wygląda szkolenie z negocjacji czy prezentacji, które zostało umocowane w języku angielskim używanym w organizacjach biznesowych.

Chcesz poznać szczegółową ofertę

dopasowaną do Twoich potrzeb?

Kontakt

International Language Institute Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 123 A, 02-017 Warszawa jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 673835, kapitał zakładowy w wysokości 2 900.000 zł, NIP: 7010687344, REGON: 367187830

Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „x” w prawym górnym rogu tej informacji.

Więcej o cookies
//Widget CallPage