Szkolenia miękkie dla pracowników połączone z językiem angielskim
Szkolenia miękkie dla pracowników, czyli Soft Skills Workshops to unikatowe połączenie dwóch elementów w jednym warsztacie. Warsztat zawiera zintegrowane ze sobą obszary:
- skuteczną komunikację interpersonalną i efektywną pracę zespołową
- z równoczesnym wzrostem kompetencji z języka angielskiego.
Oba obszary należą do kompetencji biznesowych XXI wieku, które są niezbędne w każdej firmie nastawionej na rozwój.
Warsztaty są prowadzone w postaci 4-godzinnych modułów, z których każdy obejmuje jeden temat:
- Efektywna komunikacja interpersonalna i zespołowa
- Zasady kreatywnej oraz efektywnej współpracy zespołowej
- SMART – wyznaczanie i realizowanie celów
- Jak wykorzystywać efekt synergii? – Role grupowe w pracy zespołowej
Zajęcia prowadzą lektorzy International Language Instute, którzy są również trenerami biznesowymi i coachami.
Angielskojęzyczne środowisko pracy
Zadanie warsztatu to wykształcenie u uczestników umiejętności realizowania zadań biznesowych, wymagających komunikacji i współpracy w języku angielskim. Poprzez praktyczne ćwiczenia pracownicy Twojej firmy będą wiedzieli:
- jak budować wzajemne zrozumienie w zespole i poprzez to zwiększać zaangażowanie oraz efektywność zespołu
- jakie są zasady, według których należy budować efektywny zespół
- jak ważne jest to, aby prawidłowo wyznaczać i planować realizację swojego cel
- jak wygenerować efekt efektu synergii w pracy zespołowej
Miękkie umiejętności, twarde efekty
Cele biznesowe, które osiągają uczestnicy warsztatu to:
- zwiększenie umiejętności komunikacyjnych
- zwiększenie umiejętności współpracy w zespole
- wykształcenie umiejętności budowania i zarządzania efektywnymi zespołami
- zwiększenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji i pracy zespołowej
- zwiększenie samoświadomości związanej z rozwojem kompetencji komunikacji interpersonalnej i współpracy
- rozwój osobisty i zawodowy
Cele językowe, które osiągają uczestnicy warsztatu to:
- wykształcenie umiejętności realizowania zadań biznesowych, wymagających komunikacji i współpracy w języku angielskim
- zwiększenie swobody językowej w różnych sytuacjach zawodowych i biznesowych
- poszerzenie zakresu aktywnie używanego słownictwa
- wykształcenie umiejętności spontanicznego posługiwania się językiem angielskim, by realizować swoje cele komunikacyjne i zespołowe
Szkolenia z miękkich kompetencji pracowników połączone z praktyczną nauką języka angielskiego to bardzo skuteczne rozwiązanie dla firm pracujących w angielskojęzycznym środowisku. Warsztatowy charakter zajęć daje pracownikom narzędzia i rozwiązania, które są nowoczesne i „ready to use”.
System łączący trening umiejętności biznesowych i języka został wypracowany przez International Language Institute dla nie tylko dla szkoleń miękkich, ale również dla szkoleń z twardych umiejętności biznesowych. Zobacz, jak wygląda szkolenie z negocjacji czy prezentacji, które zostało umocowane w języku angielskim używanym w organizacjach biznesowych.