Hiszpański dla firm to szkolenie językowe, które coraz bardziej zyskuje na popularności. Język hiszpański jest kluczem do ogromnego rynku Ameryki Łacińskiej, a w Polsce jest coraz więcej firm i klientów z Hiszpanii. Wyzwaniem dla osób uczacych się jezyka hiszpanskiego w firmach jest szybkie zdobycie poziomu komunikacyjnego. Umożliwia on swobodna i niezależną komunikację z klientami, partnerami i współpracownikami hiszpańskojęzycznymi.
Rodzaje kursów z języka hiszpańskiego
- Język hiszpański ogólny – hiszpański ogólny to kursy roczne i semestralne, które zapewniają stabilny rozwój wszystkich umiejętności językowych. Na kursie są rozwijane wzajemnie ze sobą powiązane czytanie, słuchanie, pisanie i mówienie. Głównym celem jest samodzielna komunikacja słuchaczy w języku hiszpańskim.
- Język hiszpański biznesowy – język używany w środowisku pracy różni się do języka ogólnego. Wymaga innego słownictwa, innych zwrotów i „przełączania się” między trybem formalnym i nieformalnym. Te wszystkie elementy opanowują kursanci na praktycznych caste study – prezentacji, negocjacjach, raportach czy pracy zespołowej.
- Język hiszpański specjalistyczny – po osiągnięciu poziomu komunikacyjnego naturalnym krokiem jest specjalizacja językowa w kierunku zawodowym. Najczęściej obejmuje specjalistyczne słownictwo oraz formaty biznesowe charakterystyczne dla branży.
- Język hiszpański konwersacyjny – jest nastawiony na dalszy rozwój słownictwa oraz uzyskanie naturalności i łatwości w konwersacjach prowadzonych po hiszpańsku. Zajęcia konwersacyjne są prowadzone najczęściej przez native speakerów, którzy przygotowują je na podstawie autentycznych materiałów.
Hiszpański dla firm w wersji online
Hiszpański dla firm jest chętnie wybierany w formie zajęć online. Jest to podyktowane nie tylko nowoczesną formułą takich zajęć, ale także łatwością w organizacji i stabilnością zajęć. Zajęcia online nie wymagają bowiem stałego miejsca w postaci sali szkoleniowej, ale laptopa lub tabletu z dostępem do internetu. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które mają rozproszona strukturę i często wyjeżdżających pracowników.
- zajęcia online mogą się odbywać jako zajęcia indywidualne lub grupowe; grupa może liczyć do 4 osób.
- zajęcia są prowadzone na specjalnej platformie WizIQ, która jest dedykowana do zajęć językowych online.
- lektor i słuchacze widzą się na ekranie i prowadzą rozmowy ze sobą.
- lektor przy pomocy interaktywnych narzędzi angażuje kursantów wzrokowo, słuchowo i kinestetycznie, co utrzymuje ich zaangażowanie na wysokim poziomie.
Każde rozwiązanie z języka francuskiego przeznaczone dla firm dopasowujemy do potrzeb i możliwości naszych Klientów. Czy chcesz otrzymać najlepszą ofertę dopasowaną do potrzeb Twojej firmy?