Szukasz obszarów, na których Twoja firma może wzrosnąć i zyskać przewagę konkurencyjną? Oto 5 sfer, które możemy pomóc ci rozwinąć w Twoim biznesie. Znamy się na nich i wspieramy w ich doskonaleniu największe firmy w Polsce.
Narzędzie do osiągania celów biznesowych
Obsługa klienta zagranicznego w środowisku niemieckojęzycznym? Szukanie nowych dostawców na Ukrainie? Utrzymywanie relacji biznesowych z Partnerem z Indii? ? Do tego wszystkie potrzebna jest znajomość odpowiedniego języka obcego. Pierwszy etap to oczywiście sprawna komunikacja, którą nabywa się po około 400 godzinach nauki. Kolejny etap, który jest niezbędny podczas zaawansowanych rozmów biznesowych czy negocjacji, to precyzja językowa osiągana po kolejnych 200-300 godzinach. International Language Institute posiada nowoczesne rozwiązania do zmierzenia poziomu językowego Twoich pracowników i do szybkiego zwiększenia ich kompetencji językowych.
Atrakcyjny benefit
Nauka języka obcego zapewniana przez pracodawcę to cenny i pożądany przez pracowników benefit. Od lat mieście się w TOP 5 najbardziej atrakcyjnych świadczeń. Stanowi też realną wartość, dzięki której Twój pracownik może zaoszczędzić swój czas i fundusze, a zarazem zrealizować swoje pasje. Co więcej, benefitowy charakter nauki języka wspiera równocześnie realizację celów biznesowych firmy, co jest rzadkim i niezwykle udanym połączeniem tych dwóch obszarów. Najbardziej oczekiwana jest nowoczesna formuła nauki języka – mobilna i cyfrowa.
Budowanie relacji z klientem, czyli Komunikacja Interkulturowa
Jeden z kluczy do osiągania celów biznesowych to stworzenie i utrzymanie relacji z klientem. A klientów szukamy w coraz większym stopniu na całym świecie. Czy wiesz, jak nawiązywać kontakt na targach w Dubaju? Czy wiesz, jak należy się zachować po otrzymaniu wizytówki od Japończyka? Czy potrafisz rozpocząć biznesowy small talking z mieszkańcem Indii? Język jest ściśle połączony z kulturą i w naturalny sposób wprowadza do sprawnej komunikacji w różnych środowiskach kulturowych.
Samorozwój pracowników w systemie Win-Win
Bardzo dobra znajomość języka – zwłaszcza angielskiego – to warunek do samorozwoju Twoich pracowników. Praktycznie wszystkie platformy do samodzielnej nauki i – od Udemy po certyfikaty Google opierają się na contencie podawanym w języku angielskim, nierzadko bardzo zaawansowanym. Na języku angielskim bazują również najważniejsze fora zawodowe. W ten sposób budowanie jednego stopnia w rozwoju pracowników – czyli zapewnienie nauki języka – automatycznie tworzy dźwignię do samodzielnego wspinania się pracowników na kolejne szczeble drabiny kompetencji. Korzystają na tym Twoi pracownicy, korzysta nad tym Twój biznes.
Kolaboracja i integracja w czasach Covid-19
Język obcy to narzędzie komunikacji. A komunikacja odbywa się pomiędzy ludźmi. I jest warunkiem do kolaboracji, czyli efektywnej współpracy wewnątrz Twojej firmy w zmiennych zespołach zadaniowych. W ten sposób rodzą się idee, krążą i dojrzewają pomysły, odbywa się płynne rozwiązywanie problemów. Na zajęciach językowych - nawet, jeśli są online - Twoi pracownicy poznają się, razem wykonują zadania w grupach, razem się śmieją, razem konwersują, wymieniają poglądy i cały czas współpracują – bo na tych zasadach zasady opiera się nowoczesna nauka języka. W ten sposób jest wspierana kolaboracja w Twojej firmie i w ten sposób budują się więzi, dzięki którym pracownicy czują się zaakceptowani i zintegrowani.