Rozwiązania językowe
dopasowane do Twojego biznesu

Szukasz obszarów, na których Twoja firma może wzrosnąć i zyskać przewagę konkurencyjną? Oto 5 sfer, które możemy pomóc ci rozwinąć w Twoim biznesie. Znamy się na nich i wspieramy w ich doskonaleniu największe firmy w Polsce.

 

Narzędzie do osiągania celów biznesowych

Obsługa klienta zagranicznego w środowisku niemieckojęzycznym? Szukanie nowych dostawców na Ukrainie? Utrzymywanie relacji biznesowych z Partnerem z Indii? ? Do tego wszystkie potrzebna jest znajomość odpowiedniego języka obcego. Pierwszy etap to oczywiście sprawna komunikacja, którą nabywa się po około 400 godzinach nauki. Kolejny etap, który jest niezbędny podczas zaawansowanych rozmów biznesowych czy negocjacji, to precyzja językowa osiągana po kolejnych 200-300 godzinach. International Language Institute posiada nowoczesne rozwiązania do zmierzenia poziomu językowego Twoich pracowników i do  szybkiego zwiększenia ich kompetencji językowych.

Atrakcyjny benefit

Nauka języka obcego zapewniana przez pracodawcę to cenny i pożądany przez pracowników benefit. Od lat mieście się w TOP 5 najbardziej atrakcyjnych świadczeń. Stanowi też realną wartość, dzięki której Twój pracownik może zaoszczędzić swój czas i fundusze, a zarazem zrealizować swoje pasje. Co więcej, benefitowy charakter nauki języka wspiera równocześnie realizację celów biznesowych firmy, co jest rzadkim i niezwykle udanym połączeniem tych dwóch obszarów. Najbardziej oczekiwana jest nowoczesna formuła nauki języka – mobilna i cyfrowa.

 

 

Budowanie relacji z klientem, czyli Komunikacja Interkulturowa

Jeden z kluczy do osiągania celów biznesowych to stworzenie i utrzymanie relacji z klientem. A klientów szukamy w coraz większym stopniu na całym świecie. Czy wiesz, jak nawiązywać kontakt na targach w Dubaju? Czy wiesz, jak należy się zachować po otrzymaniu wizytówki od Japończyka? Czy potrafisz rozpocząć biznesowy small talking z mieszkańcem Indii? Język jest ściśle połączony z kulturą i w naturalny sposób wprowadza do sprawnej komunikacji w różnych środowiskach kulturowych.

Samorozwój pracowników w systemie Win-Win

Bardzo dobra znajomość języka – zwłaszcza angielskiego – to warunek do samorozwoju Twoich pracowników. Praktycznie wszystkie platformy do samodzielnej nauki i – od Udemy po certyfikaty Google opierają się na contencie podawanym w języku angielskim, nierzadko bardzo zaawansowanym. Na języku angielskim bazują również najważniejsze fora zawodowe. W ten sposób budowanie jednego stopnia w rozwoju pracowników – czyli zapewnienie nauki języka – automatycznie tworzy dźwignię do samodzielnego wspinania się pracowników na kolejne szczeble drabiny kompetencji. Korzystają na tym Twoi pracownicy, korzysta nad tym Twój biznes.

Kolaboracja i integracja w czasach Covid-19

Język obcy to narzędzie komunikacji. A komunikacja odbywa się pomiędzy ludźmi. I jest warunkiem do kolaboracji, czyli efektywnej współpracy wewnątrz Twojej firmy w zmiennych zespołach zadaniowych. W ten sposób rodzą się idee, krążą i dojrzewają pomysły, odbywa się płynne rozwiązywanie problemów. Na zajęciach językowych - nawet, jeśli są online - Twoi pracownicy poznają się, razem wykonują zadania w grupach, razem się śmieją, razem konwersują, wymieniają poglądy i cały czas współpracują – bo na tych zasadach zasady opiera się nowoczesna nauka języka. W ten sposób jest wspierana kolaboracja w Twojej firmie i w ten sposób budują się więzi, dzięki którym pracownicy czują się zaakceptowani i zintegrowani. 

Kontakt

ILI jest częścią Language Solutions for Business. Language Solutions for Business Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 123 A, 02-017 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 673835, kapitał zakładowy w wysokości 2 800.000 zł, NIP: 7010687344, REGON: 367187830

Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „x” w prawym górnym rogu tej informacji.