Audyty i certyfikaty językowe
dla firm

Certyfikaty językowe dla firm

Certyfikaty językowe to międzynarodowe egzaminy potwierdzające znajomość języka obcego

 

Czytaj dalej
Audyty językowe dla firm

Audyty to elastyczny i dopasowany do potrzeb firmy system sprawdzania poziomu językowego pracowników

 

Czytaj dalej
Certyfikaty vs audyty językowe

Egzaminy językowe i audyty różnią się formą i poziomem dostosowania do potrzeb firm

 

Czytaj dalej
kompleksowosc

Obiektywna weryfikacja poziomu

Certyfikaty i audyty językowe służą do precyzyjnego potwierdzenia poziomu języka. Jest on określany w skali Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR. Według klasyfikacji CEFR jest 6 poziomów znajomości języka od najniższej A1 do najwyższej C2.

Egzaminy i audyty sprawdzają zarówno bierną, jak i czynną znajomość języka. W ten sposób potwierdzają zdolność pracowników do pracy w środowisko obcojęzycznym i do precyzyjnej komunikacji w obcym języku.

Po zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują certyfikat międzynarodowy, który jest uznawany przez firmy, instytucje i uczelnie na całym świecie. Certyfikaty mają formę drukowaną lub elektroniczną. Większość centrów egzaminacyjnych rekomenduje powtórzenie egzaminu lub audytu po 2 latach z uwagi na zmiany w poziomie znajomości języka.

rozmowa

Formy egzaminów i audytów

Egzaminy językowe są organizowane najczęściej w formie tradycyjnej, czyli stacjonarnego egzaminu językowego odbywanego w wyznaczonym dniu i miejscu przez kandydatów. W zależności od typu egzaminu w ciągu roku jest kilka sesji egzaminacyjnych (w wypadku egzaminu TOEFL nawet kilkanaście). Możliwe jest również organizowanie egzaminów „on demand”. International Language Institute organizuje w ten sposób dedykowane dla firm sesje egzaminów TELC i TOEIC.

Audyty językowe mają znacznie bardziej elastyczną strukturę oraz są bardziej zaawansowane technologicznie. Odbywają się w całości lub w części w systemie online. W ich ramach są wykorzystywane najnowsze rozwiązania technologiczne jak:

  • technologia przetwarzania mowy
  • technologia przetwarzania tekstu pisanego
  • technologia adaptive learning, która dobiera pytania na podstawie tego, jak kursant radzi sobie z materiałem testowym
elastycznosc

Pretesty i posttesty

Audyty językowe – dzięki swojej elastycznej strukturze i niskiej cenie – są często wykorzystywane w formie pretestów i posttestów. System pretestów i posttestów służy do mierzenia postępów w posługiwaniu się językiem obcym w wybranym odcinku czasu np. w semestrze.

Tak skonstruowany system obiektywnego pomiaru postępów językowych podczas kursów jest najczęściej wykorzystywane przez firmy i instytucje. Dzięki temu mają stałą regularnie aktualizowaną informację zwrotną na temat postępów swoich pracowników i efektywności inwestycji szkoleniowych.

Chcesz poznać szczegółową ofertę

dopasowaną do Twoich potrzeb?

Kontakt

ILI jest częścią Language Solutions for Business. Language Solutions for Business Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 123 A, 02-017 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 673835, kapitał zakładowy w wysokości 2 800.000 zł, NIP: 7010687344, REGON: 367187830

Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „x” w prawym górnym rogu tej informacji.